  • 1. Data: 2003-04-08 16:12:16
    Temat: Umowa-zlecenie
    Od: "thc_dRinker" <wojtek_k[no_spam]@op.pl>

    Witam,
    Ktos z szacownych grupowiczow moglby pomoc mi w jednym problemie:
    otoz studiuje zaocznie, jednoczesnie bedac zarejestrowanym jako bezrobotny
    (bez prawa do zasilku). Trafila mi sie okazjia, zeby zrobic dla jednej firmy
    strone internetowa. Wartos zlecenia to okolo 300PLN.
    Jak moge zrobic to legalnie, tzn. tak zeby ta firma mogla sobie wliczyc
    to w koszty, a ja jednoczesnie nie stracilbym statusu osoby bezrobotnej i
    zaplacic jak najmniej podatkoe. Jakas umowa-zlecenie czy cus?

    Z gory dziekuje za pomoc...

    --
    pzdrv
    thc_dRinker

    P.s. Aby odpisac na priv, usun z adresu [no_spam]