  • 41. Data: 2006-01-22 12:44:05
    Temat: Re: Art 323 KPC
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 Jan 2006 12:23:24 +0100, Tomasz Waszczynski napisał(a):

    > Użytkownik "Rafał Święch" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > przysługuje
    > tak
    >
    > To pisz do RPO i wszystkich świętych, ale nie zawracaj głowy na grupie. Na
    > razie jest tak, że sędzia się może zmieniać jak się przewodniczącemu
    > wydziału podoba i już.

    Nie muszę pisać do RPO, nie wiem skąd się biorą u nas tak rozbieżne
    stanowiska... Prezentujesz warszawskie albo wrocławskie podejście do
    problemu... Jeżeli uważasz, że dyskusja jest bezprzedmiotowa nie bierz w
    niej udziału.

  • 42. Data: 2006-01-23 21:37:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Rafał Święch napisał(a):
    .

> [...]
    > stanowiska... Prezentujesz warszawskie albo wrocławskie podejście do
    > problemu... Jeżeli uważasz, że dyskusja jest bezprzedmiotowa nie bierz w

    A ty kolego prezentujesz głupie podejście do sprawy. Mylisz zapewne
    procedurę karna i cywilną. W postępowaniu cywilnym ważne jest tylko to
    by na ostatniej rozprawie poprzedzającej wydanie wyroku brał udział ten
    skład sądu, który wydał wyrok. I ostania rozprawa=ostatnie posiedzenie
    (ostatnia część rozprawy).
    Koniec i kropka. Nie ma się na czym zastanawiać.
    I wątpie czy w jakimś komentarzu znajdziesz inne stanowisko.
    I żeby było jasne ja nie jestem ani z waraszawy ani z wrocławia :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."