  • 1. Data: 2006-01-19 21:43:08
    Temat: pyt. o SC
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Witam,
    mam takie małe pytanie: co się dzieje w spółce cywilnej jeśli jest dwóch
    wspólników i jeden z nich umrze ?

    sg

  • 2. Data: 2006-01-20 00:03:08
    Temat: Re: pyt. o SC
    Od: Rafał Święch <r...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 Jan 2006 22:43:08 +0100, sg napisał(a):

    > Witam,
    > mam takie małe pytanie: co się dzieje w spółce cywilnej jeśli jest dwóch
    > wspólników i jeden z nich umrze ?
    >
    > sg

    spółka przestaje istnieć. 200zł :)

  • 3. Data: 2006-01-20 11:38:58
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Rafał Święch napisał(a):

    > spółka przestaje istnieć. 200zł :)

    tyle to ja też wiem, ale gdzieś czytałem (a nie jestem pewien), że
    podobno można w SC coś namieszać żeby istniała dalej, podstawy prawnej
    nie znam, ale może ktoś coś słyszał na ten temat

    sg

  • 4. Data: 2006-01-20 14:37:00
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    sg napisał(a):
    > tyle to ja też wiem, ale gdzieś czytałem (a nie jestem pewien), że
    > podobno można w SC coś namieszać żeby istniała dalej, podstawy prawnej
    > nie znam, ale może ktoś coś słyszał na ten temat

    przeczytałeś choć raz przepisy o spółce cywilnej? art.872 kc

    KG

  • 5. Data: 2006-01-20 15:24:12
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    sg <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał:

    >SC coś namieszać żeby istniała dalej
    Z trupem ;-D ?

    Artur Golański

  • 6. Data: 2006-01-20 17:19:39
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    kam napisał(a):

    > przeczytałeś choć raz przepisy o spółce cywilnej? art.872 kc
    >
    > KG

    jasne, że tak, ale zgłupiałem jak znajomy mi tłumaczył, że coś tam można
    innego zrobić, więc się pytam czy aby napewno

    sg