    From: "Aplikant radcowski" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Aplikant radcowski odpowie na pytania
    Date: Thu, 7 Nov 2002 01:02:11 +0100

    Witam!

    Jestem aplikantem radcowskim.
    Na codzień pracuję w jednej z wrocławskich kancelarii. Jak większość
    aplikantów nie zarabiam kroci;-)
    Z tego powodu, jak również z chęci robienia czegoś więcej niż wpisywanie
    adresów i kwot w pozwach na formularzu, jestem gotowy udzielać porad
    prawnych.
    Wyobrażam to sobie następująco:
    Każdy chętny przesyłam mi na adres a...@w...pl opis swojego problemu. Ja
    po zapoznaniu się z materiałem decyduję się na zajecie sie sparwa.
    Przygotowuje opinie, a w miare potrzeb kontaktuje sie ze zleceniodawca via
    e-mail lub telefon w sprawie szczegolow. Na koniec wysylam gotowa opinie
    prawna za zaliczeniem pocztowym. Taka forma da mi szansę na ciekawe zajęcie
    a Panstwu na prawie darmowe rozwiazanie sprawy. Koszt jednej opinii zawierac
    sie bedzie zawsze w granicach od 20 do 99 zl- w zaleznosci od komplikacji
    sprawy. W cenie zawarte sa rowniez odpowiedzi na ewentualne pozniejsze
    pytania.

    Prace magisterska, oceniona na 5, pisalem na temat spolek z o.o. Od 2 roku
    studiow pracuje w windykacji. Studia skonczylem ze srednia ocen 4,8.
    Studiowalem prawo stacjonarne na UWr. Specjalizuje sie w sprawach
    gospodarczych. W gre nie wchodza sprawy karne.

    Pozdrawiam i czekam na listy:)

    Marek Dabrowski