  • 1. Data: 2007-12-07 13:23:24
    Temat: Apelacja terminy dla Sądów
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Krótko:
    1.Proces przed Okręgowym Sądem Pracy i Ubezpieczeń Społecznych przeciw ZUS
    zakończony wyrokiem
    2. Trzy dni po ogłoszeniu wyroku wniosek o dostarczenie odpisu wyroku wraz z
    uzasadnieniem.
    3. Po dwóch tygodniach otrzymuje odpis wyroku wraz z uzasadnieniem.
    4. Po czterech dniach od uzyskania odpisu wyroku z uzasadnieniem wysyłam
    apelacje w trzech egzemplarzach wraz z znaczkami opłaty sądowej do Sądu
    Okręgowego (bo apelacja za jego pośrednictwem)(wszystko oczywiście listy
    polecone).
    5 Od tej pory mija 10 miesięcy - cisza.

    Pytania do szanownych specjalistów od prawa:
    a) czy Sąd Okręgowy ma obowiązek powiadomienia mnie jako osoby apelującej że
    apelacje przesłał do Sądu Apelacyjnego i kiedy???
    b) czy Sąd Apelacyjny powinien powiadomić mnie jako składającego apelacje że
    apelacja wpłynęła, ma taki numer i oczywiście kiedy???

    Bardzo proszę o odpowiedź
    Janek

  • 2. Data: 2007-12-07 13:59:24
    Temat: Re: Apelacja terminy dla Sądów
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Janek pisze:

    > a) czy Sąd Okręgowy ma obowiązek powiadomienia mnie jako osoby apelującej że
    > apelacje przesłał do Sądu Apelacyjnego i kiedy???

    Nie.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"