  • 1. Data: 2009-06-04 19:48:28
    Temat: Antena na dachu bloku czyzbyśmy byli gorszymi obywatelami od mieszkająchy w domach wolnostojacych-----pomóżcie !
    Od: "Marek" <d...@p...onet.pl>

    Witam !

    Mieszkamy w 4-piętrowym bloku w mieszkaniu na parterze. Mieszkanie
    własnościowe , opłaty czynsz , fundusz remontowy systematycznie opłacane .
    Nabyliśmy zestaw satelitarny do odbioru telewizji lecz niestety nie możemy z
    niego z korzystać ponieważ położenie bloku zasłania nam na parterze kierunek
    południowy całkowicie . Zadzwoniłem do spółdzielni aby udostępniono nam
    wejście na dach celam zamontowania anteny na dachu bez wierecnia , bez
    dziurawienia poszycia dachowego , niestety odpowiedź brzmiała może pan
    złożyć pismo ale my (spółdzielnia ) nikomu zgody nie wydajemy . Wracajac z
    pracy przeszedłem po osiedlu licząc na sąsiednich blokach (tej samej
    spółdzielni) przeszło 6 róznych typów anten od CB-radia skończywszy na
    takiej jak i my chcieliśmy założyć czyli satelitarnej :(. I co począć
    Szanowni Państwo ? Gdzie poszanowanie dla obywatela i KC 684 ?

    Pozdrawiam !
    Marek