  • 1. Data: 2009-06-04 17:20:29
    Temat: Antena na dachu bloku czyzbyśmy byli gorszymi obywatelami od mieszkająchy w domach wolnostojacych-----pomóżcie !
    Od: "Marek" <d...@p...onet.pl>

    Witam !

    Mieszkamy w 4-piętrowym bloku w mieszkaniu na parterze. Mieszkanie własnościowe ,
    opłaty czynsz , fundusz remontowy systematycznie opłacane . Nabyliśmy zestaw
    satelitarny do odbioru telewizji lecz niestety nie możemy z niego z korzystać
    ponieważ położenie bloku zasłania nam na parterze kierunek południowy całkowicie .
    Zadzwoniłem do spółdzielni aby udostępniono nam wejście na dach celam zamontowania
    anteny na dachu bez wierecnia , bez dziurawienia poszycia dachowego , niestety
    odpowiedź brzmiała może pan złożyć pismo ale my (spółdzielnia ) nikomu zgody nie
    wydajemy . Wracajac z pracy przeszedłem po osiedlu licząc na sąsiednich blokach (tej
    samej spółdzielni) przeszło 6 róznych typów anten od CB-radia skończywszy na takiej
    jak i my chcieliśmy założyć czyli satelitarnej :(. I co począć Szanowni Państwo ?
    Gdzie poszanowanie dla obywatela i KC 684 ?

    Pozdrawiam !
    Marek

  • 2. Data: 2009-06-04 17:32:02
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >I co począć Szanowni Państwo ?

    Napisac posta jeszcze raz. Bez HTML-a

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-06-04 17:44:48
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 4 Cze, 19:20, "Marek" <d...@p...onet.pl> wrote:
     I co począć Szanowni Państwo ?

    > Pozdrawiam !
    > Marek

    Zrobic to samo co ci ktorzy tamte anteny ustawialiali?

  • 4. Data: 2009-06-04 18:32:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marek wrote:
> [...]
    > typów anten od CB-radia skończywszy na takiej jak i my chcieliśmy
    > założyć czyli satelitarnej :(. I co począć Szanowni Państwo ? Gdzie

    szukaj hasla krotkofalarstwo antena
    moje posty na grupie juz byly.
    formalnei droga wiedzie przez sad,
    nieformalnie wlezzc na dach i zainstalowac i przy jakiejkolwiek probie
    demontazu zgalszac kradziez tudziez zniszczenie.