  • Data: 2003-03-05 16:10:58
    Temat: Alpinus..problem z reklamacja
    Od: "PO" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupilem rok temu kurtke w Alpinusie, dokladnie w Walbrzychu. Kurtka zaczela
    sie rozpadac, zareklamowalem towar przez sklep w Warszawie, poniewaz teraz
    jestem mieszkancem Warszawy. Wyslano kurtke do producenta i producent
    naprawil. Po paru tygodniach wystapila sytuacja podobna. Znow zareklamowalem
    kurtke. Alpinus odpisal jednak, ze
    - nie znalazl opisane przeze mnie sytuacji
    - moge reklamowac przez firme w ktorej kupilem, a wiec musze to zrobic w
    Walbrzychu.

    Czy producent ma racje ? Przeciez jazda do Walbrzycha narazi mnie na ogromne
    koszty i straty czasowe. Poza tym o tym wspomnial dopiero gdy poprosilem o
    wymiane na inna.
    Dodam jeszcze ze gwarancje na towar dal Alpinus, a w Walbrzychu nawet nie
    wiem i mam watpliwosc czy w ogole istnieje sklep w ktorym kupilem.

    Jakie nalezy kroki prawne podjac w takiej sytuacji ?