    From: "Funaki" <T...@v...pl.TNIJ>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Allianz i szkoda z OC sprawcy
    Date: Thu, 26 Mar 2009 11:37:56 +0100

    Witam,

    Pytanie kieruję do obeznanych w temacie.

    Jak wiecie, wariata na drodze może spotkać każdy, więc spotkałem i ja.
    Pamiatką z tego spotkania są przetarte listwy boczne. No ale przedtem było
    picuś glancuś i chcę to naprawić :)

    I teraz pytanko. Był wczoraj rzeczoznawca obejrzeć co i jak, teraz otrzymuję
    mailem pismo, w którym zawarty jest taki fragment:

    "Uprzejmie informujemy, że TU Allianz Polska S.A. potwierdza przyjęcie
    zawiadomienia o ww. szkodzie. Aby móc
    przeprowadzić postępowanie likwidacyjne prosimy o dostarczenie następujących
    dokumentów:
    1. deklaracja formy rozliczenia - podpisana przez właściciela pojazdu."

    Czy mam obowiązek już teraz na tym etapie dokonać wyboru formy
    rozliczenia? Żadnej wyceny jeszcze nie dostałem. Niech ktoś rzuci jakimś
    sensownym paragrafem.
    Nie mam oporu by naprawiać to bezgotówkowo, ale nie chcę też być rozbiony w
    słoik.

    Za oceny "wydaje mi się" serdecznie dziękuję ;-)

    Fun.