  • Data: 2009-03-27 11:49:13
    Temat: Re: Allianz i szkoda z OC sprawcy
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 27 Mar 2009 08:57:49 +0100, *piotr'ek* napisał(a):

    > Odpisz, że czekasz na wycenę bo zamierzasz się odwoływać.

    Od czego ma się odwoływać?
    Przecież nie dostał jeszcze wyceny.

    > No i oczywiście się odwołuj.

    Ot tak - dla samej zasady?
    Pieniactwo.

    > Prawie zawsze dokładają z 5-10%.

    To jakaś norma?
    To ja Ci powiem że w moim przypadku było to ponad 220% z kwoty 5100,00 PLN

    Do autora:
    - ja mam polisę AC w Allianzie i miałem szkodę. Zgłosznie przez help-line,
    w ciągu dwóch dni przyszedł likwidator szkód, spisaliśmy protokół w którym
    m.in. wybiera się formę rozliczenia, porobił zdjęcia pojazdu, dokumentów
    itp.
    W miejscu formy wyboru usuwania szkody nie wpisałem NIC bo nie wiedziałem
    jeszcze jak to się rozwinie. Tego samego dnia wieczorem dostałem mejla z
    wyceną i informacją że powinienem podać jaki wybieram sposób naprawy.
    Ja z kolei wtedy pojazd oddałem do ASO i oni zrobili swoją wycenę,
    przedstawiłem wtedy pełnomocnictwo/upoważnienie temu ASO do reprezentowania
    mnie przez TU (najpierw złożyłem to w Tua kopię wysłałem do ASO).
    Wycena TU: 5 100 PLN
    Wycena pierwsza ASO: 12 300 PLN
    dodatkowe oględziny w ASO: 16 600 PLN
    TU uznało te wyceny i zapłaciło ASO tą kwotę.
    Powiem więcej, TU Allianz jest bardzo elastyczny w tej materii. Mnie
    "poszedł na rękę" bo ASO sobei robiło chyba "jaja" i tak de fakto były
    chyba 2-3 oględziny więcej niż tutaj podałem,bo po ostatnich oględzinach po
    prostu ASO "przestrzeliło" i zrobiła się "szkoda całkowita". Napsiałęm do
    TU że to skandla by ASO potrzebowało tylu oględzin do "zwykłego prostego
    szlifu" i że moim zdaniem to próba wyłudzenia max odszkodowania ze strony
    ASO. Wtedy dopiero ASO widząc że "się narobiło" - napisali pismo
    wyjaśniające do TU że "zapomnieli zastosować rabat dla klienta"!!!
    I po tym rabacie TU Allianz uznał te wyjaśnienia i zrobiła się z powrotem
    "szkoda częściowa".