  • 1. Data: 2004-05-13 10:35:02
    Temat: Allegro ,umowa kupna sprzedazy
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam sprzedalem cos na allegro za sume 55zl.
    kupujacy domaga sie abym wydrukowal umowe sprzedazy wypelnil swoimi i jego
    danymi podpisal i przyslal mu razem z towarem.
    Czy to moj obowiazek?
    Pozdrawiam.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 2. Data: 2004-05-13 10:36:29
    Temat: Re: Allegro ,umowa kupna sprzedazy
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Aha ,nie prowadze zadnej dzialalnosci gospodarczej , na allegro spredaje
    spotradycznie a to co mu sprzedalem to tusz do drukarki ktory lezal u mnie
    dlugo i mi nie potrzebny.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 3. Data: 2004-05-13 10:45:32
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Thu, 13 May 2004 12:35:02 +0200, Jacek23 napisał/napisała:

    > Witam sprzedalem cos na allegro za sume 55zl.
    > kupujacy domaga sie abym wydrukowal umowe sprzedazy wypelnil swoimi i jego
    > danymi podpisal i przyslal mu razem z towarem.
    > Czy to moj obowiazek?

    a w opisie aukcji miales zawarte,ze taka umowe mozesz mu podpisac ?
    Zrzuc na drzewo :)

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 70701

  • 4. Data: 2004-05-13 10:46:09
    Od: scx <s...@w...pl>

    Jacek23 się wziął i wyklepał:

    > Aha ,nie prowadze zadnej dzialalnosci gospodarczej , na allegro spredaje
    > spotradycznie a to co mu sprzedalem to tusz do drukarki ktory lezal u mnie
    > dlugo i mi nie potrzebny.

    Według przepisów naszego kochanego prawa każdą transakcję pomiędzy osobami
    fizycznymi trzeba spisać i zgłosić w urzędzie skarbowym, i zapłacić od niej
    podatek. Do kwoty 1000zł jest to 1%, powyżej 1000zł - 2%.
    Jak się gościu upiera to proszę bardzo, ale żądaj od niego aby odesłał ci
    podpisany przez niego egzemplarz umowy.
    --
    scx
    Absolutnie nie wiem co tu napisac

  • 5. Data: 2004-05-13 10:52:47
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > a w opisie aukcji miales zawarte,ze taka umowe mozesz mu podpisac ?
    > Zrzuc na drzewo :)

    W opisie aukcji nic nie napisalem ale na stronie O MNIE mam zapis ze nie
    wystawiam fakt. i umow kupna sprzedazy, ale widac nie przeczutal tego a
    teraz sie domaga:)

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 6. Data: 2004-05-13 11:37:32
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : > a w opisie aukcji miales zawarte,ze taka umowe mozesz mu podpisac ?
    : > Zrzuc na drzewo :)
    :
    :
[...]

    no to wyslij mu mailem link do stronie "O mnie"

  • 7. Data: 2004-05-13 11:42:25
    Od: "Paulina D" <i...@p...onet.pl>

    >Według przepisów naszego kochanego prawa każdą transakcję pomiędzy osobami
    >fizycznymi trzeba spisać i zgłosić w urzędzie skarbowym, i zapłacić od niej
    >podatek. Do kwoty 1000zł jest to 1%, powyżej 1000zł - 2%.

    Sprzedaz rzeczy ruchomych, jeżeli podstawa opodatkowania nie przekracza 1000
    zł jest zwolniona od podatku (ustawa z dnia 9 września 2000 r. o podatku od
    czynności cywilnoprawnych).

    P.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 8. Data: 2004-05-13 11:54:16
    Od: scx <s...@w...pl>

    Paulina D się wziął i wyklepał:

    > Sprzedaz rzeczy ruchomych, jeżeli podstawa opodatkowania nie przekracza
    > 1000 zł jest zwolniona od podatku (ustawa z dnia 9 września 2000 r. o
    > podatku od czynności cywilnoprawnych).

    A to przepraszam za dezinformację, coś mi się popitoliło.
    Czy to znaczy ze sprzedając samochód za 800 zł nie ma z czego płacić
    podatku?

  • 9. Data: 2004-05-13 11:59:13
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    Użytkownik "scx" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Paulina D się wziął i wyklepał:

    > A to przepraszam za dezinformację, coś mi się popitoliło.
    > Czy to znaczy ze sprzedając samochód za 800 zł nie ma z czego płacić
    > podatku?

    Nie martw się skarbowy ma swoje tabelki z wartością samochodu i zrobi
    wszystko żeby kosztował powyżej 1000 :-)

  • 10. Data: 2004-05-13 11:59:50
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    a wystawiłeś mu pozytyw ;-) ??