  • 1. Data: 2007-12-28 09:38:19
    Temat: Allegro - cena netto
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    np tu:
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M611167
    a w opijsie podana cena brutto.
    Ktora z nich obowiazuje sprzedawce?

  • 2. Data: 2007-12-28 10:55:20
    Temat: Re: Allegro - cena netto
    Od: "Koju" <m...@p...onet.pl>

    zgodnie z regulaminem Allegro, z tego co wiem, podana cena, bez wzgledu na
    to co pisze sprzedawca, jest cena brutto.
    Wiesz, zawsze jak Ci kaze zaplacic dodatkowo 22% mozesz napisac negatusa z
    tekstem, ze koles sprzedaje wszystko na lewo, bo jak chcesz rachunek/FV to
    musisz doplacic 22%. Watpie aby był zadowolony i zgaduje ze chetnie
    błyskawicznie zamieni cene netto na brutto:) - w innym wypadku konkurencja
    szybko poinformuje o tym fakcie odpwoeidni urząd:)

    MK

  • 3. Data: 2007-12-28 10:55:49
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
    > np tu:
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M611167
    > a w opijsie podana cena brutto.
    > Ktora z nich obowiazuje sprzedawce?

    Brutto. Informacja jest czytelna. Natomiast aukcja jest do zgłoszenia jako
    naruszająca WEWNETRZNY regulamin Allegro.

  • 4. Data: 2007-12-28 11:12:21
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 28 Gru, 11:55, "William" <n...@m...mnie.pl> wrote:

    > Brutto. Informacja jest czytelna. Natomiast aukcja jest do zgłoszenia jako
    > naruszająca WEWNETRZNY regulamin Allegro.

    No wlasnie srednio czytelna. Np. klikam "kup teraz" i co? Mam doplacic
    4 tys. do ceny, ktora wylicytowalem?

  • 5. Data: 2007-12-28 11:14:33
    Od: "Bzyko" <t...@i...pl>

    a jakze tam klikniesz Kup Teraz ?

  • 6. Data: 2007-12-28 13:11:50
    Od: "Muti r1" <p...@p...media.pl>

    > Brutto. Informacja jest czytelna. Natomiast aukcja jest do zgłoszenia jako
    > naruszająca WEWNETRZNY regulamin Allegro.

    Jak już to regulamin OTOMOTO :)

  • 7. Data: 2007-12-28 14:15:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:
    > np tu:
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M611167
    > a w opijsie podana cena brutto.
    > Ktora z nich obowiazuje sprzedawce?

    Ktoś się rąbnął i podał netto zamiast brutto.
    Z racji tego, że ceny musza być brutto to tak należy to traktować.
    Ale to bez znaczenia bo i tak tego kupić się nie da, bo to nie aukcja, a
    oferta handlowa też to nie jest.

  • 8. Data: 2007-12-28 16:01:40
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Bzyko" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    >a jakze tam klikniesz Kup Teraz ?
    ROTFL,

    dokładnie, czytając kolejne posty nie mogę wyjść ze zdumienia..
    Typowa skrajnie jałowa dyskusja maglowa, każdy ma do powiedzenia dużo a nikt
    nie ma pojęcia wogóle o czym pisze....

    ludzie, to nie jest ALLEGRO, tylko zupełnie oddzielny serwis na którym
    regulamin allegro NIE OBOWIĄZUJE, nikt nawet nie przeczytał linka a bzdury
    wipisujecie;))) jest to oddzielny serwis ogłoszeniowy jedynie zintegrowany z
    wyszukiwarką przedmiotów allegro i NIE MA TAM MOŻLIWOŚĆI żadnej licytacji
    ani kup teraz.

    pzdr,
    dkzzzzzzz.