  • 1. Data: 2007-12-27 21:22:36
    Temat: Posiadanie policja i ochrona
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Sprawa dla reportera teraz.
    Ocroniarz nie wpuszcza wlascicielki mieszkania.
    Wezwana policja steka i gowno robi. To jak to jest z ta policja?

    --
    KRZYZAK

  • 2. Data: 2007-12-27 21:29:01
    Temat: Re: Posiadanie policja i ochrona
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Sprawa dla reportera teraz.
    > Ocroniarz nie wpuszcza wlascicielki mieszkania.
    > Wezwana policja steka i gowno robi. To jak to jest z ta policja?

    Podstawa prawda brzmi: TV kłamie.

    A poza tym żakowski tak się zna na prawie jak ja na chemii.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 3. Data: 2007-12-27 21:35:35
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Thu, 27 Dec 2007 22:29:01 +0100, Johnson napisał(a):

    > A poza tym żakowski tak się zna na prawie jak ja na chemii.

    A byl w mylnym bledzie? Bo wydaje mi sie ze nie.
    Jesli nawet wlasciciel mial swoje racje, to ewidentnie naruszal prawo.
    Ochroniarz probowal przemocy - bez reakcji policji.
    A podobno tacy sa chetni w sprawie selekcji pod klubem...

    --
    KRZYZAK

  • 4. Data: 2007-12-27 21:36:40
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > A poza tym żakowski tak się zna na prawie jak ja na chemii.

    No i żyd ;)) (jak ze mnie murzyn)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2007-12-27 21:39:07
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jacek Krzyzanowski pisze:
    .

    > A byl w mylnym bledzie? Bo wydaje mi sie ze nie.

    Nie można sprzedać czegoś bez drogi dojazdowej?
    To po co niby jest instytucja ustanowienia drogi koniecznej?
    Poza tym jeszcze parę jego wyobrażeń słyszałem, ale tak jednym uchem i
    już zapomniałem.

  • 6. Data: 2007-12-27 21:50:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Jacek Krzyzanowski" <k...@o...pl> napisal w wiadomosci

    Napisz cos wiecej, bo nie wszyscy ogladali.

  • 7. Data: 2007-12-27 22:01:40
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl>

    Dnia Thu, 27 Dec 2007 22:50:41 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Napisz cos wiecej, bo nie wszyscy ogladali.

    Wlascicielka mieszkania chciala zaprosic reporterke. Ochroniarz jej nie
    wpuscil, najpierw zastawial droge, pozniej probowal ja zlapac.
    Bez reakcji wezwanej policji.
    Dla mnie nie dziwota, bo przerabialem wielokrotnie, ale jak to sie ma do
    opisywanych tu interwencji na podstawie art 135 itp?

    --
    KRZYZAK

  • 8. Data: 2007-12-27 22:08:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:
    > Sprawa dla reportera teraz.
    > Ocroniarz nie wpuszcza wlascicielki mieszkania.
    > Wezwana policja steka i gowno robi. To jak to jest z ta policja?

    A jakieś konkrety?

    Bo jak to mieszkanie wynajęte komuś, to jasne że ten ktoś nie musi
    właściciela wpuszczać.

  • 9. Data: 2007-12-28 01:40:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:
    > Sprawa dla reportera teraz.
    > Ocroniarz nie wpuszcza wlascicielki mieszkania.
    > Wezwana policja steka i gowno robi. To jak to jest z ta policja?

    A co ma robić?
    Od tego jest sąd i komornik.

  • 10. Data: 2007-12-28 01:49:56
    Od: Jacek Soltysik <j...@w...pl>

    witek pisze:

    > A co ma robić?
    > Od tego jest sąd i komornik.

    czyli jak stanę przez Twoim mieszkaniem i siłą będę uniemożliwiał Ci
    wejście do niego to nie masz prawa nic zrobić, dopóki nie będziesz miał
    prawomocnego wyroku sądu.
    dobre:D co ćpałeś? ja też tak chcę!