  • Data: 2006-09-14 17:34:48
    Temat: Allegro a przetw. danych os. przez Sprzedajacego
    Od: "Pika" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Intruguje mnie pewna sprawa - otoz jak dotad u zadnego sprzedajacego na
    Allegro nie znalazlem w opisie aukcji lub na stronie O mnie wzmianki o
    zgodzie kupujacego na przetwarzanie danych osobowych. Wnioskuje, ze wobec
    tego reguluje to regulamin Allegro, choc nie doszukalem sie w nim jasnego
    zapisu, ze Kupujacy kupujac przedmiot zgadza sie na udostepnianie przez
    Allegro swoich danych osobowych Sprzedajacemu (i w jakim celu) oraz o prawie
    do ich usuniecia/modyfikacji zarowno w bazie danych Allegro (co oczywiscie
    moze zrobic sam) jak i w bazie Sprzedajacego. Jak wyglada z punktu widzenia
    formalno-prawnego?

    curious