  • 31. Data: 2014-06-21 21:11:09
    Temat: Re: [Allegro] Wysłany inny przedmiot
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 czerwca 2014 19:27:28 UTC+2 użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > To nie jest odpowiedďż˝ :(
    A to np?
    http://ezakupy.uokik.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi/tra
    nsport/

  • 32. Data: 2014-06-21 21:20:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 czerwca 2014 19:27:28 UTC+2 użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Przyj�te z "przecietn� unijn�" ustalenia to jedno, a fakt ich >ratyfikacji
    > lub wpisania do polskich ustaw to drugie.
    Chyba właśnie wpisali a prezydent podpisał;)

    http://serwisy.gazetaprawna.pl/poradnik-konsumenta/a
    rtykuly/804931,nowa-ustawa-o-prawach-konsumenta-jak-
    zmienia-sie-zakupy-w-internecie.html

  • 33. Data: 2014-06-23 23:26:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 21 Jun 2014, Kris wrote:

    > Chyba właśnie wpisali a prezydent podpisał;)
    >
    > http://serwisy.gazetaprawna.pl/poradnik-konsumenta/a
    rtykuly/804931,nowa-ustawa-o-prawach-konsumenta-jak-
    zmienia-sie-zakupy-w-internecie.html

    Thx za update, również za namiar na wyrok, jestem na bieżąco ;)

    No to pole popisu dla "wybrzydzaczy" zrobiło się szerokie.

    pzdr, Gotfryd

  • 34. Data: 2014-06-24 08:44:11
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > No to pole popisu dla "wybrzydzaczy" zrobiło się szerokie.
    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
    Ja to widzę trochę inaczej - pole popisu dla oszustów się odrobinę
    zmniejszyło...
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 35. Data: 2014-06-24 11:06:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 24 Jun 2014, WOJO wrote:
    [...do mnie...]
    > Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

    Jestem klientem i niestety mam świadomość, że to *JA*
    będę płacił, jak za każdy masowy "przywilej".

    > Ja to widzę trochę inaczej - pole popisu dla oszustów się odrobinę
    > zmniejszyło...

    Dla oszustów, to mamy "niezgodność z umową".
    I to jest dobre (bo uzasadnione) rozwiązanie.
    Możliwość odsyłania towaru na czyjś koszt BEZ POWODU przystaje
    do "oszustwa" jak pięść do nosa.

    pzdr, Gotfryd