    From: "Michał Kostrzewa" <m...@B...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Allegro - JESTEM W SZOKU !?!!
    Date: Tue, 24 Feb 2004 20:49:54 +0100

    Witam!

    W czerwcu tamtego roku kupilem telefon na allegro za 800zl. Koles okazal sie
    oszustem. Oszukal parenascie osob w calej Polsce na kilka tysiecy zlotych.
    Nie bylo z nim kontaktu i kasa przepadla. Adres, konto, telefon - wszystko
    jest znane i autentyczne. W lipcu 2003 zlozylem zawiadomienie na policje. I
    cisza ..... Mysle ... No tak, Polska policja to sie troche zejdzie. Az w
    koncu zapomnialem o sprawie (zadnej korespondencji przez 8 miesiecy).
    Ostatnio sobie przypomnialem i postanowilem zainterweniowac. Przez 3 dni
    szukali mojej sprawy w papierzyskach na komendzie. Dwa dzialy klocily sie
    kto ma (mial) ta sprawe. W koncu dowiedzialem sie ze sprawa zosatala umozona
    juz w sierpniu !!! A przez ten czas nikt nie raczyl poinformowac mnie ani o
    wszczeciu postepowania ani o zakonczeniu sledztwa !!!

    A teraz najlepsze!

    Koles ktory orznal mnie i wiele innych osob na gruba kase zglosil
    zawiadomienie iz zostal napadniety i ukradziono mu wszystkie telefony jakie
    mial. I TO JEST POWOD UMOZENIA SLEDZTWA!!! (SIC !! @##$@#$) Poniewaz on
    zawarl ze mna umowe w dobrej wierze i chcial mi sprzedac ten telefon. Tylko
    niestety biedaczka okradli...

    Ja jestem w SZOKU !!! W jakim panstwie my zyjemy ?! Czy ja mam ponosic
    strate, ze jego okradli? Ja wplacilem kase i chce ja spowrotem. Koles w 1-2
    tyg zarobil na tym przekrecie min. 10 000 PLN , gdyz wystawial tylko drogie
    telefony. Pytanie tylko czy ktos je widzial na oczy ...

    Komisarat Warszawa-Wola ul. Zytnia
    Prokuratura Warszawa-Wola

    Mam zamiar drazyc ten temat w prokuraturze.
    Czy mozecie mi cos poradzic? Dac jakies wskazowki co dalej robic?
    Czy wedlug was wszystko jest zgodnie z prawem?
    Czekam na jakis odzew.

    Pozdrwiam !
    Zniesmaczony, zdenerwowany, rozgoryczony,
    Michal Kostrzewa