  • 11. Data: 2004-12-24 13:02:32
    Temat: Re: Alimenty, malzenstwo trwa, zona wyprowadzila sie
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl>

    In news:cqgvlm$4ee$1@news.onet.pl,
    R De <r...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Wszystkie jesteście dobre i "wspaniałe". Facet szukał czegoś, czego
    > nie miał w domu i w tym wypadku miał całkowitą rację. Ja go
    > rozgrzeszam.

    Skoro szukał czegoś, czego nie miał w domu, to nich płaci za to, czego sie
    "dorobił" - niech płaci na dziecko, bo z niepokalanego poczęcia to w ciągu
    ostatnich kilku tysięcy lat tylko jeden człek powstał.
    Bardzo ładne podejście prezentujesz, cieszę się bardzo, że nie spotkałam cię
    na mojej drodze.

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Ojcowie zdolnych dzieci są gorącymi zwolennikami teorii dziedziczenia.
    /Carlo Manzoni/