    From: as494 <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Alimenty dla matki - Pilnie!!!
    Date: Mon, 27 Dec 2004 21:12:01 +0100

    Sytuacja przedstawia sie; naste;puja;co:
    Moja matka (alkoholiczka), nigdy nie pracowa?a - utrzymywa? nas ojciec.
    Odka;d pamie;tam, zawsze pi?a, upokarza?a nas, gne;bi?a psychicznie,
    organizowa?a nocne pijatyki. Jednym s?owem, zrobi?a nam z z.ycia niez?e
    piek?o.
    Porzuci?a nas 5 lat temu (wysz?a z domu i zamieszka?a u jakiegos'
    me;z.czyzny), na niepe?noletnie rodzen'stwo mam zabrane prawa
    rodzicielskie, p?aci takz.e alimenty. W tej chwili od dwóch lat, jest po
    rozwodzie z ojcem i wysz?a po raz drugi za ma;z. (nadal pije i ma problemy
    z prawem).
    Do mnie los sie; us'miechna;?, wyjecha?am do duz.ego miasta, wysz?am za ma;z.,
    znalaz?am prace;, cie;z.ko pracuje; na studia - i nagle moja matka (ma
    rente; socjalna; - umiarkowany stopien' znaczny z MOPS - który na razie ja;
    wyp?aca, ale z nie wiadomych mi powodów nie chce i probuje wyegzekowac'
    ta; nalez.nosc od dzieci) przypomnia?a sobie o mnie, postanowi?a zaz.a;dac'
    alimentów ode mnie.
    1.Czy ma do tego prawo, mimo tego, z.e wysz?a za po raz drugi ma;z.?
    2.Pomimo tego, z.e nigdy nie pracowa?a?
    3.Pomimo tego, z.e zniszczy?am mi z.ycie (do tej pory chodze; na terapie; do
    psychologa)?
    4. Pomimo tego, z.e nie p?aci?a mi alimentów?
    5. Czy sa;d przy orzekaniu wyskos'ci almentów bierze pod uwage; dochody
    moje, czy wspólne z me;z.em?

    Prosze; o szybka; odpowiedz'.