  • 1. Data: 2002-12-31 08:39:56
    Temat: Podwyzszenie alimentow
    Od: piotrek77 <p...@f...onet.pl>

    Witam

    Mam maly dylemacik:
    Kilkanascie lat temu pewna matka pewnej dziewczycnki z Mazur wniosla
    pozew do sadu w sprawie alimentow dla malej, no i udalo sie. Poszla do
    komornika (ojciec nie czul sie zobowiazany do placenia) i ZUS (tez
    gdzies na Mazurach) zaczal jej wyplacac alimenty z odpowiedniego funduszu.

    Cztery lata temu owa matka umarla, a dziecko trafilo do mnie i do mojej
    zony jako do rodziny zastepczej. A ja wcale nie mieszkam na Mazurach.
    ZUS rok temu przestal wyplacac alimenty (nie bardzo wiem dlaczego, nie
    wnikalem). W czerwcu br wnieslismy pozew do tutejszego sadu o
    podwyzszenie alimentow (zaznaczajac, ze alimenty byly zasadzone, od
    pewnego czasu nieplacone). Postanowienie sadu bylo pozytywne, sad
    podwyzszyl kwote. A my dostalismy stosowny kwitek i nic wiecej.
    Zadzwonilem do ZUS-u, a ten kazal nam sie udac do komornika, a komornik
    (tutejszy) powiedzial, ze trzeba isc do tego komornika ktory 12 lat temu
    zajmowal sie ta sprawa.

    I tu mam problem: nie znam ani nazwiska, ani nie zamierzam jezdzic po
    Mazurach i szukac goscia.

    Co radzicie? Co zrobilibyscie na moim miejscu?

    pozdrawiam

    Piotrek

  • 2. Data: 2002-12-31 09:52:09
    Temat: Odp: Podwyzszenie alimentow
    Od: "Filip 'Kafarov" <k...@S...wikings.pl>

    Użytkownik piotrek77 <p...@f...onet.pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisał:aurl35$l9o$...@n...tpi.pl...

    > Co radzicie? Co zrobilibyscie na moim miejscu?

    udaj sie jeszcze raz do komornika i zapytaj czy faktycznie musisz jechac do
    komornika w tamtych rejonach... komornicy z reguly maja swoje rejony, wiec
    pewnie bedzie Ci kazal tam jechac... wszystko zalezy od tego gdzie dziecko
    jest zameldowane. Pozostaje udanie sie do odpowiedniego komornika, do
    ktorego rejonu nalezy zameldowanie dziecka.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-12-31 09:56:31
    Temat: Re: Podwyzszenie alimentow
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : udaj sie jeszcze raz do komornika i zapytaj czy faktycznie musisz jechac
    do
    : komornika w tamtych rejonach...

    a nie można zadzwonić od razu do tego drugiego?

    : komornicy z reguly maja swoje rejony,

    a od tej reguły brak jest wyjątków

[...]

    dlaczego to zależy od miejsca zameldowania dziecka?
    i co właściwie od tego zależy?

  • 4. Data: 2002-12-31 10:20:42
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Filip 'Kafarov <k...@S...wikings.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aurp8j$jb1$...@s...futuro.pl...
> [...]
    do
    > komornika w tamtych rejonach... komornicy z reguly maja swoje rejony, wiec

    nieprawda

    wszystko zalezy od tego gdzie dziecko
    > jest zameldowane.

    nie od tego zależy

    Pozostaje udanie sie do odpowiedniego komornika, do
    > ktorego rejonu nalezy zameldowanie dziecka.

    bzdura

    Sandra

  • 5. Data: 2002-12-31 10:33:06
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]
    :
    : nieprawda
    :
[...]

    Sandro,
    co tak ostro dzisiaj? ;-)

    pozdrowienia noworoczne

    marcin

  • 6. Data: 2002-12-31 10:46:13
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:005301c2b0c7

    > Sandro,
    > co tak ostro dzisiaj? ;-)

    z uwagi na to ,ze zainteresowany ma problem a dostaje porady niezgodne z
    stanem faktycznym w takiej sytuacji ...

    tyt. wyk. odn. alimentów należy przesłać do komornika miejsca zamieszkania
    dłużnika w tym przypadku i poczekać...jeżeli wyjdzie problem dostanie odp.
    na pismie ,ze egzekucja była nieskuteczna i dalsze wskazówki...

    > pozdrowienia noworoczne
    również Marcinku pozdrowienia noworoczne wszystkiego naj :-)

    a ostra nie jestem :-) wrecz łagodna hehe

    Sandra

    ps. pozdrowienia noworoczne dla Wszystkich grupowiczów :-)