    From: "Adrian" <a...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Alimenty.
    Date: Fri, 14 May 2004 09:27:05 +0200

    Witam.
    To moj debiut.
    Sad w tym roku zasadzil mi niemale alimenty. Jest to 50% mojego zasadniczego
    wynagrodzenia mimo, iz sad dobrze wiedzial, ze splacam kredyt oraz zostaly
    mi na glowie wspolne dlugi na ktore moja byla poprostu sie wypiela
    (udokumentowalem je). Moja ex dostaje 1.2 kzl na nasza 3-ke maluchow. Dzis
    jade z najstarsza do ortodonty ale wiadomo, ze takie wizyty sa platne. Ex.
    chce bym sie dolozyl. Jak wyglada to prawnie i czy ona nie powinna tego
    pokryc z alimentow. Z tego co wiem to powinna ale chcialem zasiegnac jeszcze
    rady specow.

    Pozdrawiam
    Adrian