  • From: a...@r...pl (Andrzej)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Alimenty
    Date: 30 Apr 2002 04:24:32 -0700

    Od kilku lat jestem po rozwodzie, sąd zdecydował że dwójka dzieci
    zamieszka wraz ze mną i zasądził od byłej żony
    alimenty(120pln/dziecko), niestety żona nie płaci tych alimentów
    tłumacząc się że nie pracuje( wychowuje jeszcze dwójke dzieci ale już
    nie naszych)i tyle. Moje dochody z kolei są zbyt wysokie abym mógł się
    starać o wypłatę z funduszu alimentacyjnego.
    W jaki sposób i czy w ogóle mógłbym starać się o podwyzszenie
    alimentów i ich skuteczne egzekwowanie?
    dzieki za odp.