    From: "Mariusz K" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Alimenty
    Date: Fri, 18 Jan 2002 17:28:02 +0100
    Sender: l...@p...onet.pl@pa65.lomza.cvx.ppp.tpnet.pl

    Bardzo prosze o pomoc w nietypowej sprawie

    Jaka przyjąć procedur postępowania w przypadku gdy zostały ustalone
    prawomocnym wyrokiem od lipca 2001 alimenty na dzieci . Mój Eks-mąż przebywa
    od 12 lat w USA i przelewa kwartalnie alimenty na konto w $ usd. Niestety
    nie jest to pełna kwota zasądzona. Nadmienie iż na dzień dzisiejszy nie znam
    jego adresu zamieszkania. Poza tym mój były mąż nie ma stałęgo pobytu,
    natomiast jego rodzice nie żyją.
    Różnica pomiedzy tym co mi przysyła a kwotą zasądzoną wynosi 800 zł
    ktartalnie na moją niekorzyść
    Co mogę zrobić :
    1. w przypadku jęśli nie znam jego adresu ?
    2. Jesłi uda mi sie zdobyć jedo adres ?

    Jaka jest procedura w postępowaniu w obu tych przypadkach.

    Beata