  • Data: 2002-01-19 13:36:16
    Temat: Odp: Alimenty
    Od: "Mariusz K" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Postępowanie sądowe zostało zakończone w lipcu; w tym czasie pozwany zmienił
    adres zamieszkania. Chodzi mi oto ażeby wyekzekwować od niego różnice
    wynikającą z wyroku sądu ( pozwany płaci kwotę mniejszą niż zasadzona ).
    Wydaje mi się że kurator nie ma mocy wyegzekwowania tego długu. Czy mam się
    zwrócić do komornika czy założyć sprawę cywilną
    Jak postępować w sytacji gdybym zdobyła adres eks męża.

    Beata

    Użytkownik Gwidon S. Naskrent <n...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:Pine.LNX.4.44.0201181854140.1318-100000@loca
    lhost...