  • 1. Data: 2004-12-07 08:55:22
    Temat: Aktywnosc US
    Od: "Mikolaj" <b...@g...pl>

    Jak to wyglada? Czy US moze samo z siebie zaczac kontrolowac ludzi (w
    praktyce) czy raczej kontrole osob nie posiadajacych dzialalnosci gosp. sa
    glownie przeprowadzane za tzw. donosem od osoby trzeciej?
    Slysze ostatnio o wzmozonej aktywnosci US - ze ciagle kogos np. z serwisow
    aukcjyjnych kontroluja i ciekawi mnie ich zasada dzialania - czy to allegro
    podrzuca niemilych sprzedawcow czy po prostu konkurencja nasyla skarbowke...
    Osobiscie bardziej wierze w opcje nr2, ale coz, pewnosci nie ma nigdy.
    Jak ktos ma jakies sugestywne opinie wlasne to bede wdzieczny;)

  • 2. Data: 2004-12-07 09:01:17
    Temat: Re: Aktywnosc US
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > aukcjyjnych kontroluja i ciekawi mnie ich zasada dzialania - czy to allegro
    > podrzuca niemilych sprzedawcow czy po prostu konkurencja nasyla skarbowke...

    Tak, a podobno Policja chodzi po domach i zaglada ludziom do szuflad
    w poszukiwaniu pirackiego oprogramowania - nawet w Wyborczej pisali!

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2004-12-07 09:10:52
    Od: "Mikolaj " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    rezist.com <s...@p...com> napisał(a):

    > Tak, a podobno Policja chodzi po domach i zaglada ludziom do szuflad
    > w poszukiwaniu pirackiego oprogramowania - nawet w Wyborczej pisali!

    Tak, ale to lazenie po domach to tzw. "urban legend", bo chodzili po domach,
    ale tylko tych ludzi, kotrzy kupowali pirackie oprogramowanie przez internet -
    jakis 12latek pomyslal, ze dorobi sobie tak zamiast na gieldzie stac,
    szczapili go, wzieli liste klientow i wzieli ich na swiadkow konfiskujac
    dyski/kompy. Tak bylo z tego co pamietam i z opowiesci dookulnych.
    A z tym US znajomy sie teraz bawi... i ogolnie rzecz biorac jak ktos go nie
    podwalil to az dziw bierze, ze sie za niego wzieli...

  • 4. Data: 2004-12-07 09:22:07
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > A z tym US znajomy sie teraz bawi... i ogolnie rzecz biorac jak ktos go nie
    > podwalil to az dziw bierze, ze sie za niego wzieli...

    Mozesz opisac sposob w jaki sie za niego wzieli?
    I czy oprocz tego gdzies pracuje, ma inny dochod?
    Czy prowadzi moze DG a nie odprowadzal z tytulu Allegro podatkow,
    ile ma punktow?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2004-12-07 09:41:51
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 7 Dec 2004 08:55:22 +0000 (UTC), Mikolaj naskrobał(a):

> [...]
    > podrzuca niemilych sprzedawcow czy po prostu konkurencja nasyla skarbowke...

    w czym problem? w allegro jest tzw. historia. Wystarczy sprawdzić paru SS i
    wartości aukcji z ich opisem a następnie zrobić nalot w allegro pobrać dane
    osobowe potem porównać PITy delikwentów i wezwać w charakterze
    podejrzanego.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org