    From: "Krzysztof K" <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Akademik... :(
    Date: Tue, 22 Mar 2005 12:43:38 +0100

    Witam

    Dzisiaj jak spałem do pokoju w którym mieszkam, weszła jakaś komisja
    akademika, rozejrzeli się po pokoju i stwierdzili że jest duży bałagan -
    fakt troche ubrań leżało na podłodze i w kuchni były niepozmywane naczynia.
    Jutro wybieramy się na święta do domu, więc podczas pakowania się normalne
    że powstanie bałagan, panie z
    komisji jakoś nie chciały przyjąć tego do wiadomości - podczas wychodzenia z
    pokoju powiedziały że do piątku
    mamy się wynieść z akademika, że podobno jest wiele stancji gdzie możemy
    zamieszkać taniej i ona nie życzy
    sobie tutaj meliny... :( Jestem w szoku, bo w ogóle nie mam pieniędzy na to
    żeby dokonać przeprowadzki, a jutro
    miałem jechać na ponad tydzień do domu...
    Gdzie ja będe mieszkać ? Wprowadziliśmy się do akademika, bo nie było żadnej
    taniej stancji :(
    Rozumiem, że musiałbym się zapoznać z regulaminem...
    Czy można coś zrobić ? Posprzątać i niech komisja przyjdzie znowu ?

    Pozdrawiam

    ps. przepraszam jeśli ta wiadomość pokazuje się drugi raz, ale po ponad
    godzinie
    nie zauważyłem żeby się pojawiła na liście dyskusyjnej.