  • 1. Data: 2002-02-08 13:19:26
    Temat: "Adwokatura dziś - adwokatura jutro" - szukam tekstu uchwały
    Od: "Radek Maciaszek" <w...@t...pl>

    Witam Wszystkich

    W Palestrze nr 11-12, w zapisie dyskusji redakcyjnej "Adwokatura dziś -
    adwokatura jutro" Adw. J.Trela powiedział: "Naczelna Rada Adwokacka stanęła
    na stanowisku, że informacja zamieszczona w internecie jest informacją
    dopuszczalną dlatego, że nie mieści się w ramach zakazów zawartych w zbiorze
    zasad etyki, które to zakazy mówią, że tylko w środkach masowego przekazu
    można zamieszczać jednorazowe informacje. Internet wymyka się poza tę strefę
    i wobec tego w internecie można zamieścić stałą informację"

    Bardzo pilnie poszukuję całego tekstu tej uchwały.
    Prośba o link albo o tekst na prv.

    Pozdrawiam i z góry dziękuję
    Radosław Maciaszek

  • 2. Data: 2002-02-08 13:24:34
    Od: Dariusz <d...@p...pol.golfowych>

    Radek Maciaszek wrote:

> [...]
    > i wobec tego w internecie można zamieścić stałą informację"
    >
    > Bardzo pilnie poszukuję całego tekstu tej uchwały.
    Gdzie masz ten artykul w spisie tresci ?
    http://www.prawo.lex.pl/czasopisma/palestra/11-12_00
    .html

    Jacek

  • 3. Data: 2002-02-08 13:54:15
    Od: "[ piotr sut ]" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Dariusz" <d...@p...pol.golfowych> napisał w
    wiadomości news:15548-1013174787@pd57.katowice.sdi.tpnet.pl...

    | Gdzie masz ten artykul w spisie tresci ?
    | http://www.prawo.lex.pl/czasopisma/palestra/11-12_00
    .html

    witam,

    artykul jest tu:
    http://www.adwokatura.org.pl/aktualnosci_adwoakturad
    zis_111201.htm

    a zasady etyki tu:
    http://www.adwokatura.org.pl/przepisy_etyka(2).htm

    pozdrawiam
    ->piotr

  • 4. Data: 2002-02-08 14:12:29
    Od: "Radek Maciaszek" <w...@t...pl>

    Użytkownik "[ piotr sut ]" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Dariusz" <d...@p...pol.golfowych> napisał w
> [...]
    Dziekuja za pomoc, ale mam ten artykul i te zasady. A artykule jest
    odwolanie do uchwaly
    i chodiz mi wlasnie o ta ustawe :(

    Pozdrawiam,

    Radek Maciaszek