    From: "Szpaku" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Abonament na parkingu strzeżonym
    Date: Sat, 7 Dec 2002 21:48:31 +0000 (UTC)

    Pytanie dotyczy parkingu strzeżonego. Wykupiłem abonament miesięczny za 125
    zł 19.11.2002 r. Myślałem, że jeżeli jest to opłata miesięczna to następną
    opłatę mam uiścić 19.12.2002 r. lecz obsługa domaga sie opłaty teraz za
    grudzień ponieważ w umowie jest napisane, że abonament jest ważny do końca
    miesiąca. Więc nawet jak bym zapłacił ostatniego listopada 125 zł to obejmuje
    to tylko ten jeden dzień. Czy mimio tego, że jest tak faktycznie w
    regulaminie parkingu mają prawo tak robić. Przecież w cenniku jest 125
    zł/miesiąc, czyli 30 dni a nie np 11. Proszę o opinie w tej sprawie, z góry
    dziękuję