    From: "dddd" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Abonament RTV
    Date: Tue, 5 Aug 2008 11:13:17 +0200

    Witam,
    co sądzicie o abonamencie RTV i tych wspaniałych 17zł / miesiąc, aby Rudi
    Szubert mógł spokojnie prowadzić swój program "Śpiewające fortepiany" i żeby
    raz na miesiąc puścili na TVP1 Rambo, tudzież Rocky III. Jak na razie płacę
    ten abonament, ale jeżeli nie oglądam i nie chcę oglądać programów Telewizji
    Polskiej to dlaczego jestem zmuszany do płacenia 17zł co miesiąc na poczet
    czegoś czego nie popieram. No chyba, że płaci się za coś innego niż
    możliwość oglądania TVP1/TVP2/TVP3/TVP Kultura/itp.

    Z nadajników naziemnych również nie korzystam, lecz z prywatnego dostawcy
    telewizji kablowej. Powinni zrobić tam tylko pakiet bez TVP i w tym momencie
    już całkowicie nie wiem za co miałbym płacić 17zł.