  • Data: 2006-02-07 10:36:59
    Temat: ART.162 Kodeksu Pracy - muszę, czy mogę??
    Od: <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wydawało mi się, że mój post, pojawił się na grupie, ale jakoś nie mogę go
    znaleźć. Post ten dotyczył art. 162 kodeksu pracy, który brzmi jak poniżej:

    ART.162 Na wniosek pracownika urlop może być podzielony na części. W takim
    jednak przypadku co najmniej jedna część wypoczynku powinna trwać nie mniej
    niż 14 kolejnych dni kalendarzowych.

    Według mnie "powinienien" nie jest tożsame z "musi/musieć/zostać zmuszonym" i
    stąd się bierze moja wątpliwość - czy mój urlop musi trwać nie przerwanie 14
    dni kalendarzowych, czy też zgodnie z tym co jest napisane - powinien??
    Szczerze mówiąc w tym roku nie bardzo mi pasuje wykorzystanie w jednym ciągu
    10 dni urlopu (14 dni kalendarzowych) - planuje wykorzystać 7 + 1 dzień wolny
    przypadający za Boże Ciało, a resztę dni wykorzystać na egzaminy, sesje itp...
    (z przypadających mi 20 dni wykorzystałem już 7)