  • Data: 2003-04-23 04:51:36
    Temat: APELACJA od wyroku Sądu Rejonowego
    Od: "monika_pro" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zapadł wyrok w Sądzie rejonowym. Chcę wnieść apelację do sądu Okręgowego.
    1. Osoba domniemanie poszkodowana podała w trakcie prowadzonego śledztwa
    fałszywe dane osobowe co uniemożliwiło jej wezwanie i stawiennictwo do Sądu.
    Jednak Sąd Rejonowy dał wiarę jej zeznaniom i skazał oskarżonego mimo braku
    jakichkolwiek dowodów. Sąd ograniczył się do odczytamia zeznań złożonych na
    Policji.Czy mogę wnosić o odszukanie
    tej osoby w apelacji?
    2. Gdzie mogę znaleźć wzory pism dot. apelacji na stronach www?
    3.Czy jest możliwe wznowienie śledztwa.
    4. W postepowaniu przygotowawczym prokurator popełnił szereg błędów w
    ustaleniach faktycznych czy poruszyć to w apelacji?

    Pozdrawiam i dziękuję
    Monika