  • 31. Data: 2013-03-09 09:54:58
    Temat: Re: 47/1000 - komornicy
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-09 06:58:32 +0000, c...@p...onet.pl said:

    > Komornik, jako osoba zajmujaca konto powinien
    > bezzwlocznie oddac pieniadze i dochodzic zwrotu
    > kwoty od tego kto go wprowadzil w blad.
    > Kazdy rozsadnie myslacy czlowiek tak uwaza,
    > tylko nie wiedziec czemu prawnicy nie.

    Odnoszę się do ostatniej linii: mieliby kręcić bat na siebie?

    --
    Bydlę

  • 32. Data: 2013-03-09 09:56:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-09 09:41, cef pisze:
    > I to jedyny sposób. Wprowadzenie odpowiedzialności.
    > Gdyby były jakiekolwiek sankcje, to nie byłoby pomyłek (aż tylu)
    > W jakiś sposób załatwiłiłyby to ubezpieczenia i wzajemna kontrola plus
    > gradacja
    > kosztów ubezpieczenia. I to musiałoby działać od najniższego szczebla,

    Zapodaj zatem jakąś propozycję, aby komornik mógł się zorientować i
    wywróżyć, że Jan Kowalski o numerze pesel XXXXXX, które to dane podaje
    wierzyciel, nie jest tym Janem Kowalskim, o którym wspomina tytuł
    wykonawczy.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2013-03-09 10:02:00
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Liwiusz wrote:

> [...]
    > wywróżyć, że Jan Kowalski o numerze pesel XXXXXX, które to dane podaje
    > wierzyciel, nie jest tym Janem Kowalskim, o którym wspomina tytuł

    A nie mógłby normalnie spytać? :-)

  • 34. Data: 2013-03-09 10:04:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-09 10:02, cef pisze:

    > A nie mógłby normalnie spytać? :-)

    Kogo?

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2013-03-09 10:08:11
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2013-03-09 09:56, Liwiusz pisze:

> [...]
    > wywróżyć, że Jan Kowalski o numerze pesel XXXXXX, które to dane podaje
    > wierzyciel, nie jest tym Janem Kowalskim, o którym wspomina tytuł

    A sąd skąd o tym wie?

    --
    spp

  • 36. Data: 2013-03-09 10:10:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-09 10:08, spp pisze:

    > A sąd skąd o tym wie?

    Skąd przypuszczenie, że wie?

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2013-03-09 11:02:06
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2013-03-09 10:10, Liwiusz pisze:

    > Skąd przypuszczenie, że wie?

    No tak, rzeczywiście. Wygląda na to że prawdę (tzn. prawdziwe dane) zna
    tylko wierzyciel. :(

    --
    spp

  • 38. Data: 2013-03-09 12:24:20
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Liwiusz wrote:

    > Kogo?

    Jak na tym poziomie jest problem,
    to ja nie mam więcej pytań ani propozycji.

  • 39. Data: 2013-03-09 15:13:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 09.03.2013 09:56, Liwiusz pisze:

> [...]
    > wywróżyć, że Jan Kowalski o numerze pesel XXXXXX, które to dane podaje
    > wierzyciel, nie jest tym Janem Kowalskim, o którym wspomina tytuł

    Wysyłał korespondencję? Wysyłał.

    Adres się zgadzał z danymi w banku?...

  • 40. Data: 2013-03-09 15:32:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-09 15:13, Andrzej Lawa pisze:

    > Wysyłał korespondencję? Wysyłał.
    >
    > Adres się zgadzał z danymi w banku?...

    Chyba sobie nie wyobrażasz, że wystarczy sobie w banku ustawić jakiś
    lewy adres (w mbanku można to zrobić bez potwierdzania czymkolwiek) i
    unikać wszystkich egzekucji? :)

    --
    Liwiusz