  • 121. Data: 2013-03-11 06:16:09
    Temat: Re: 47/1000 - komornicy
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2013-03-10 21:29, Tomasz Myrdin pisze:
    > Rownie szeroko jak o calej sprawie?
    > Bylo o tym np. w glownym wydaniu Faktow?
    > Jakos nie widzialem.

    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/komornicy-z
    wrocili-pieniadze-chorej-kobiecie-sprawa-nie-jest-za
    konczona,302375.html

    --
    spp

  • 122. Data: 2013-03-11 06:52:46
    Od: Tomasz Myrdin <m...@o...onet.pl>

    ok.Tyle tylko że tu masz notke w sieci a deklaracja Gowina byla w najlepszym czasie
    antenowym.

  • 123. Data: 2013-03-11 10:29:30
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-03-10 20:43, Tomasz Myrdin pisze:
    > Mozesz rozwinac watek odnosnie wierzyciela ktory sam przeprowadza czynnosci
    egzekucyjne?

    A jak to robi komornik?

    > A komornik z cala pewnoscia nie jest od tego by dokonywal ustalen czy wierzycielowi
    sluzy jakies prawo wzgledem wskazanego dluznika. Komornik nie jest sadem i nie wolno
    mu tego badac. Poza tym ze nie wolno to nie ma tez jak to zbadac.

    ... czyli nadal nie wiemy od czego jest komornik i za co bierze kasę?

    ... bo na moje oko, to jest to taka synekura dla adwokackich pociotków,
    którzy są zbyt głupi, żeby występować przed sądami. Ale ja się nie znam...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.