  • 1. Data: 2006-02-21 14:00:26
    Temat: 37 tyś oczekujących?
    Od: kesser <k...@g...pl>

    Witam
    Ostatnio w TV wypowiadali się dyrektorzy Więzień i aresztów, żalili się
    że są przepełnione jednostki, że 37 tyś ludzi czeka na odbycie kary.
    Jak jest procedura wyznaczania terminu bo z tego co wiem o terminie
    decyduje sąd, to skąd on wie czy będzie miejsce??
    A może sąd wyznacza termin, a później delikwent odbija się od drzwi
    "hotelu" :-)??

  • 2. Data: 2006-02-22 15:34:11
    Temat: Re: 37 tyś oczekujących?
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    Użytkownik "kesser" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > decyduje sąd, to skąd on wie czy będzie miejsce??
    > A może sąd wyznacza termin, a później delikwent odbija się od drzwi

    Na zdrowy rozum, to zapewne naczelnicy "hoteli" informują sądy o wolnych
    miejscach w swoich "kuroratach". A sądy przydzielają skierowania kolejnym
    "szczęśliwcom" z listy oczekujących.