  • 1. Data: 2004-09-04 11:06:25
    Temat: sprawa karna.
    Od: "..::TOMI::.." <g...@z...mm.pl>

    mam pytanie: sprzedalem na allegro 20 dyskow, mialem je zamowic u goscia
    jednego, klienci mi wplacili kase na konto ja mialem przelac temu co mi mial
    dostarczyc te dyski (z kasy klientow - marza dla mnie)ale on mnie oszukal i
    musialem zwrocic ta kase z wlasnej kieszeni. teraz sprawa jest w sadzie i ja
    sie boje ze jak mnie wezwa to urzad skarbowy moze sie przyczepic ze nie
    mialem dzialanosci a chcialem sprzedac na allegro te dyski z tym ze ani
    jednego w koncu nie sprzedalem bo mi tamten nie dostarczyl- oszukal mnie.
    czy sad moze sie przyczepic?. w sadzie jestem jako poszkodowany.
    ale w koncu nic nie doszlo do zadnej sprzedazy, a ja jestem poszkodowany ale
    czy moga sie przyczepic ze chcialem sprzedac chcialem zarobic a nie mialem
    dzialanosci i w sumie nie mialem zamiaru odporwadzic podatku?w koncu to ja
    jestem poszjkodowany i sprawa toczy sie o oszustwo tylko ze moga sie pytac
    ze sprzedalem to przeciez najpierw na allegro i za te pieniadze zamowilem
    dyski. ale suma sumarum nic tego nie wyszlo bo on mnie oszukal ja klientom
    oddalem pieniadze z wlasnej kieszeni czyli do psrzedazy jakby nie doszlo?

    pzdr.

  • 2. Data: 2004-09-04 11:38:31
    Temat: Re: sprawa karna.
    Od: Dredd<...@...pl>

    > czy sad moze sie przyczepic?. w sadzie jestem jako poszkodowany.

    W praktyce Sąd raczej się nie przyczepi. Skupi się na zarzucie
    stawianym temu drugiemu.
    Teoretycznie mógłby (choć w sumie - nadal teoretycznie - bardziej
    należałoby tu oczekiwać że "czepiać się" będzie prokurator i to już na
    etapie zamykania postępowania przygotowawczego o oszustwo - np.
    uznając że są tu obok oszustwa jakieś nieprawidłowości podatkowe i
    przekazując sprawę w tej części właściwym organom skarbowym)

    -> http://usenet.pomocprawna.info