  • 1. Data: 2007-02-14 08:52:36
    Temat: 3-tygodniowy i 4-miesięczny okres wypowiedzenia?
    Od: "IYIS" <m...@s...na.spam.wp.pl>

    Czy naprawdę jest tak , że dla 2tyg. okresu wypowiedzenia
    złożonego w poniedziałek należy przepracować
    u pracodawcy jeszcze ten tydzień + 2 następne?
    I odpowiednio dla 3mies. złożonego pierwszego
    dnia miesiąca pracujemy ten miesiąc + 3 pełne następne?

    IYIS

  • 2. Data: 2007-02-14 09:04:37
    Od: ps <p...@g...pl>

    IYIS napisał(a):
> [...]
    > I odpowiednio dla 3mies. złożonego pierwszego
    > dnia miesiąca pracujemy ten miesiąc + 3 pełne następne?

    tak.

  • 3. Data: 2007-02-15 14:24:22
    Od: Marzena i Cyprian <c...@C...pl>

    IYIS napisał(a):
> [...]
    > I odpowiednio dla 3mies. złożonego pierwszego
    > dnia miesiąca pracujemy ten miesiąc + 3 pełne następne?

    Nie da się dogadać? Za porozumieniem stron da się nawet natychmiast. To
    częste w mojej firmie. Pracodawca wyszedł z założenia, że jak już ktoś
    odchodzi, to nie warto go trzymać na siłę.

    --
    Robótki Marzeny
    http://fanturia.googlepages.com/home