  • 1. Data: 2004-03-16 14:27:38
    Temat: Działalność gospodarcza
    Od: "M.P" <s...@w...p>

    Witam.

    Czy jest taki przepis że jeżeli zakładamy działalność gospodarczą to na
    początku płacimy mniejsza składkę ZUS. Coś słyszałem ale nie jestem pewny.

  • 2. Data: 2004-03-16 15:07:44
    Temat: Re: Działalność gospodarcza
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    W artykule <c372nq$rfm$1@walbrzych.wlb.vectranet.pl> M.P napisa?(a):
    > Czy jest taki przepis ?e je?eli zak?adamy dzia?alno?ae gospodarcz? to na
    > pocz?tku p?acimy mniejsza sk?adk? ZUS. Co? s?ysza?em ale nie jestem pewny.

    Jesli jestes absolwentem (12 mcy od konca nauki) i nie pracowales
    wczesniej ani nie miales DG, to jestes chyba zwolniony z emerytalnego
    ;-) A jesli nie, to nie.