  • 11. Data: 2005-03-09 08:09:14
    Temat: Re: 29 punktów
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    news:d0kpgi$gm$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Leszek" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Miejmy nadzieję. Ale 29 punktów?

    Generalnie niewielki problem - przekroczenie predkosci,
    linii ciaglej , zlekcewazenie dwoch znakow,
    wyprzedzanie na skrzyzowaniu .... i jeszcze byc moze przejscie
    dla pieszych...
    Nazbiera się z palcem w d...;)

    Pzdr
    Leszek

  • 12. Data: 2005-03-09 18:48:23
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Nazbiera się z palcem w d...;)

    Badz łaskaw homofobie nie grzebac sobie konczynami w odbycie. Tu bywaja
    równiez damy.
    I tak wiemy, ze nieudolnie swe sklonnosci maskujesz.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 13. Data: 2005-03-10 01:45:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Generalnie niewielki problem - przekroczenie predkosci,

    maksymum 10 pkt

    > linii ciaglej , zlekcewazenie dwoch znakow,

    razem 1 pkt - gdzieś Ty widział tak na marginesie skrzyżowanie, na którym
    dwoma niezależnymi znakami i pasem zabrania sie wyprzedzania. Mozesz
    zaproponować jakiś opis czegoś takiego? No chyba, ze specjalnie w celu
    nabijania liczników.

    > wyprzedzanie na skrzyzowaniu ....

    5 pkt

    > i jeszcze byc moze przejscie dla pieszych...

    9 pkt

    > Nazbiera się z palcem w d...;)

    mnie wychodzi 25 przy tak ekstremalnym postawieniu sytuacji sprawy.

  • 14. Data: 2005-03-10 08:09:54
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > dwoma niezależnymi znakami i pasem zabrania sie wyprzedzania. Mozesz
    > zaproponować jakiś opis czegoś takiego? No chyba, ze specjalnie w celu

    09
    - F-10, F-10a do F-10g, określających kierunki na pasach ruchu lub
    sposób ich wykorzystania
    5

    > mnie wychodzi 25 przy tak ekstremalnym postawieniu sytuacji sprawy.

    I mamy 29(zamiast Twojego 1 mam 5) ;)))
    Można jeszcze wyobrazić sobie podwójną ciągłą-5pkt.

    Pzdr
    Leszek