  • Data: 2003-12-08 08:29:12
    Temat: 2 umowy o prace (1/2 etatu) na czas okreslony i co dalej ?
    Od: " Rysio29" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Forumowiczow.

    Najpierw cytat z Kodeksu Pracy:
    "Art. 25.
    Zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas określony jest równoznaczne w skutkach
    prawnych z zawarciem umowy o pracę na czas nie określony, jeżeli poprzednio
    strony dwukrotnie zawarły umowę o pracę na czas określony na następujące po
    sobie okresy, o ile przerwa między rozwiązaniem poprzedniej a nawiązaniem
    kolejnej umowy o pracę nie przekroczyła jednego miesiąca."

    W zwiazku z tym mam pytanie: Jak mam rozumiec "[...]jest równoznaczne w
    skutkach prawnych[...]" ? Czy traktowac to doslownie, czyli MUSI byc na czas
    nieokreslony, czy tez chodzi o ewent. odprawe po wygasnieciu trzeciej umowy ?

    Pozdrawiam wszystkich.