  • 21. Data: 2005-05-12 17:56:04
    Temat: Re: 18 lat i alimenty
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Kicek napisał(a):
    > Oboje rodzicow.
    > chyba że sąd zadecydował inaczej.........

    słucham?

    KG

  • 22. Data: 2005-05-12 17:56:37
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Kicek napisał(a):
    > Powaznie, w wyroku sad powierzyl obojgu rodzicow.
    > "pelnoletni" nie ma jeszcze 18 lat, konczy za m-c.
    >
    > i jednemu nakazał płacić ??

    a co w tym dziwnego?

    KG

  • 23. Data: 2005-05-12 18:33:20
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Kicek napisał(a):
    > od czasu kiedy tak ustanowił ustawodawca :))

    tak? gdzie?

    KG

  • 24. Data: 2005-05-13 13:40:33
    Od: "Kicek" <a...@s...pl>

    > tak? gdzie?
    w prawie,
    płacisz dotą dopóki uczy się w szkole dziennej, dla niepracujących,
    nawet po przekroczeniu 18 roku życia.
    jeśli pójdzie na studia wieczorowe- nie mus9isz - ale czy nie chcesz??
    :)

  • 25. Data: 2005-05-13 13:42:37
    Od: "Kicek" <a...@s...pl>

    > a co w tym dziwnego?

    nic dziwnego, w polsce to norma,
    a pytam bo różnie bywa, u mnie było tak, ze płacić muszę
    ale mogłem to zmienić i zmieniłem.....

  • 26. Data: 2005-05-13 13:43:53
    Od: "Kicek" <a...@s...pl>

    > słucham?