  • 11. Data: 2006-10-18 20:37:16
    Temat: Re: Re: 135 kk - znieważenie głowy Państwa Polskiego ??
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *szerszen* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > a w jakim zestawieniu, w sensie wymieniony byl ten kurdupel z nazwiska czy
    > z funkcji, bo jesli z nazwiska to w swietle tego co sie ostatnio mowilo to
    > nie, a jesli z funkcji to tak o ile dobrze zrozumialem orzeczenie

    Mówisz o wyroku TK, który jednak nie odnosił się do art. 135 kk ale do
    przepisu o znieważeniu funkcjonariusza.
    W zasadzie sądy mogą - ale nie muszą - stosować się do tego co
    pomyślał Trybunał. Zresztą podobnie jak do inkryminowanego wyroku, bo
    to jest takie sobie orzeczenie interpretacyjne - TK żadnej normy nie
    uchylił.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

  • 12. Data: 2006-10-18 21:04:59
    Temat: Re: 135 kk - znieważenie głowy Państwa Polskiego??
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > uznalbys za satyre gdyby, cie zerem nazwal? :)

    wezmy pod uwage humor sytuacyjny :)
    osobiscie, mozesz mnie nazwac nawet stara lujowata cipa :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 13. Data: 2006-10-18 23:34:26
    Od: m...@g...com

    Troll Przemek R. wrote:

    > uznalbys za satyre gdyby, cie zerem nazwal? :)

    Pomijając ministra Zero, uważam że reszta określeń jest w porządku. A
    podejrzewam że za ministra Zero też nie spadłby nikomu włos z głowy
    (chociaż jest to już imho niefajne)

    p. m.

  • 14. Data: 2006-10-19 07:24:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Pomijając ministra Zero, uważam że reszta określeń jest w porządku. A
    > podejrzewam że za ministra Zero też nie spadłby nikomu włos z głowy
    > (chociaż jest to już imho niefajne)

    to niech bedzie "sub zero" ;) wtedy bedzie bardziej fajne

  • 15. Data: 2006-10-19 07:26:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli można powiedzieć że ten i ten to był kurdupel, gówniarz i arogant
    > ale jak został głową państwa to już nie jest? ;)

    nie
    chodzi o to ze zalezy od tego czy odnosisz sie do niego jako do osoby
    prywatnej w danym momencie, czy jako do funcjonariusza pelniacego
    okreslone obowiazku, znaczy sie zalezy od kontekstu

    przynajmniej tak zrozumielem orzeczenie trybunalu konstytucyjnego