  • 1. Data: 2006-10-18 10:56:40
    Temat: Administracja nie chce wypłacić nadpł czynszu
    Od: VanT<v...@i...pl>

    Witam Wszystkich
    Mam następujący problem.
    Wykupiłem moje mieszkanie i zmieniła mi się administracja, (o czym nie zostałem
    poinformowany). Co najgorsze okazało się że nie poinformowano mnie również o
    tym iż mam płacić czynsz innej administracji. W związku z tym przez 1,5 roku
    pieniądze za czynsz były przelewane (zleceniem stałym) co miesiąc z banku mojego
    ojca który za mnie wtedy płacił czynsz (taki prezent od rodziców :) ale do starej
    administracji.
    Nowa administracja przypomniała sobie, że oni nic nie dostają po 1,5 roku. W tym
    czasie w starej administracji nazbierało się około 2,500 zł nadpłaty, o czym nie
    raczyli mnie przez te 1,5 roku poinformować.
    Teraz, kiedy poszedłem wypłacić moje pieniądze w starej administracji Pani
    poinformowała mnie, że muszę przedstawić dowody wpłaty żeby oni mogli mi
    wypłacić pieniądze.
    Wysłałem, więc ojca, aby uzyskał wyciąg z konta, ale okazuje się, że za tak długi
    wyciąg trzeba sporo zapłacić a żeby jeszcze bardziej zagmatwać sprawę pierwsze
    dwa nadpłacone czynsze wykonała moja babcia, która już niestety nie żyje.
    Moje pytanie wygląda następująco:
    - Czy muszę przedstawiać im dowody wpłaty (może wystarczyłaby obecność
    mojego ojca jako wpłacającego i moja jako właściciela mieszkania)
    - Czy nie mam prawa żądać odsetek za przedszymywanie moich pieniędzy bez
    poinformowania mnie o tym na ich koncie?
    - Co w sytuacji gdy moja babcia nie żyje a jej konto jest zlikwidowane?

    Pozdrawiam i bardzo proszę o pomoc
    VanT

    -> http://usenet.pomocprawna.info