  • 1. Data: 2007-06-27 20:47:29
    Temat: rozwiązanie umowy o prace za wypowiedzeniem - przypieszyć
    Od: kuku <d...@g...com>

    jak to lekko przyspieszyć - czy powodem do szybszego rozwiązania może
    być niewypłacanie przez pracodawce pieniędzy na pranie ubrań - jak nie
    dostaje regularnie wypłaty to z tego co wiem mogę rozwiazać
    natychmiastowo - a jak nie dostaję tej części ?(pracuję glównie na
    budowach), brak "pasków" do wypłaty albo niepodpisywanie przezemnie
    listy obecności ?:)

  • 2. Data: 2007-06-27 20:59:25
    Od: kuku <d...@g...com>

    ewentualnie jeszcze mam powód, że pracodawca nie dał nam obiecanej
    podwyźki tylko nas zwodził; z tym że niewiem czy przejdzie jeśli nie
    mamy tego na papierze (poprzednie powody da się znaleźć)

  • 3. Data: 2007-06-28 06:43:31
    Od: Marchefkowy <s...@g...com>

    On 27 Cze, 22:47, kuku <d...@g...com> wrote:
    > jak to lekko przyspieszyć - czy powodem do szybszego rozwiązania może
    > być niewypłacanie przez pracodawce pieniędzy na pranie ubrań

    tak

    - jak nie
    > dostaje regularnie wypłaty to z tego co wiem mogę rozwiazać
    > natychmiastowo -

    tak

    a jak nie dostaję tej części ?

    tez

    , brak "pasków" do wypłaty

    tak samo

    albo niepodpisywanie przezemnie
    > listy obecności ?:)

    a to juz masz problem :) bo skoro nie podpisywales to nie
    pracowales. ;) a tak powaznie to nie mozna zlozyc wypowiedzenia "za
    porozumieniem stron"?
    pozdrawiam.

  • 4. Data: 2007-06-28 07:52:09
    Od: kuku <d...@g...com>

    >a tak powaznie to nie mozna zlozyc wypowiedzenia "za
    > porozumieniem stron"?
    > pozdrawiam.
    problem jest z tym ze firma jest spółka i jeden z właścicieli jest z
    tych co mają swój honor i jakis pracownik nie bedzie mu podskakiwac
    -tak mi to przynajmniej wyglada bo najpierw sie zgodził na
    porozumienie stron po zamknięciu 1 budowy,gdy zrobiliśmy nasza
    czesc(podłączenia elektryczne) to dodali do tego jeszcze 2.
    dlatego szukam jakiegoś haczyka

  • 5. Data: 2007-06-28 13:35:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1182977965.022794.50820@m36g2000hse.googlegroup
    s.com
    kuku <d...@g...com> pisze:

    > ewentualnie jeszcze mam powód, że pracodawca nie dał nam obiecanej
    > podwyźki tylko nas zwodził; z tym że niewiem czy przejdzie jeśli nie
    > mamy tego na papierze (poprzednie powody da się znaleźć)
    Jeśli to ty jesteś strona wypowiadajacą, to skrócić ustawowy okres
    wypowiedzenia możesz tylko w przypadku umowy na czas nieokreślony w drodze
    wspólnego ustalenia z pracodawcą, zgodnie z art. 36 §6 KP.

    --
    Jotte