  • 61. Data: 2021-07-13 01:26:48
    Temat: Re: nie obrazaj prezydenta [z jakiej opcji by nie był]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-07-10, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale dlaczego określasz płeć p.o.rezydenta inaczej niż on się definiuje?

    Zawłaszczanie wyrazowych form żeńskich na potrzeby osób
    indentyfikujących się jako kobiety uważam za przejaw seksizmu.

    > PS - "jebać pis" to w sumie podżeganie do gwałtu i to zbiorowego,
    > zapewne publicznie (ten gwałt nie podżeganie) bo to byłaby największa
    > orgia jaką świat widział:P

    W kwestii doboru uczestników orgii w której miałbym sam uczestniczyć
    wolałbym jednak korzystać z nieco innych zasobów osobowych.

    --
    Marcin

  • 62. Data: 2021-07-13 06:12:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > W kwestii doboru uczestników orgii w której miałbym sam uczestniczyć
    > wolałbym jednak korzystać z nieco innych zasobów osobowych.

    Dlatego będzie to dowód w sprawie, nie mogło to być wezwanie do gwałtu
    zbiorowego - aż tylu po "stronie aktywnej" by się nie zebrało, żeby to
    był zbiorowy;)

    --
    Shrek

  • 63. Data: 2021-08-11 10:48:16
    Temat: Re: nie obrazaj prezydenta
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Publicznie?

    -----

  • 64. Data: 2021-08-11 11:06:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-08-11, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > Publicznie?
    >

    > -----

    Bywa.

    --
    Marcin

  • 65. Data: 2021-08-11 11:52:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Załóż jej "niebieską kartę".

    -----

  • 66. Data: 2021-08-11 13:08:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-08-11, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > Załóż jej "niebieską kartę".
    >

    > -----

    Założyłem różową.

    --
    Marcin

  • 67. Data: 2021-08-11 14:27:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Też Ci ładnie, ale Boniek spyta Twoją żonę, czy facetów nie było.

    -----