  • 1. Data: 2021-07-05 20:40:00
    Temat: Czy flejm Tuska a Ziobrze był "nieprecyzyjny" KARALNIE?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    1. Z takim "sformułowaniem warunkowym" IMHO to są GÓWNO a nie
    przeprosiny (chyba żeby Ziobrze *bardzo* pasowało).
    2. Ziobro jest prokuratorem generalnym *i politykiem/ministrem* .
    IMHO Donald Tusk mógł mieć prawo do podobnych sformułowań
    *tylko jeśli* super precyzyjnie w samej wypowiedzi wskazał której
    konkretnie sprawy dotyczy jej "polityczna ocena w duchu polemicznej
    przesady". Bez takiego konkretnego wskazania bezpośrednio w samej
    wypowiedzi *IMHO* za coś takiego powinien być wyrok więzienia
    *bez zawieszenia* .

    Ktoś ma link na szerzy kontekst z którego by wynikało że *wtedy* było
    dokładnie wiadomo którą konkretnie sprawie opisuje Donald Tusk (EPL/PO)
    "precyzyjny inaczej"?

    https://www.rmf24.pl/polityka/news-tusk-przeprasza-z
    iobre-za-slowa-o-haraczu-prosze-o-wybaczeni,nId,5340
    242

    --
    A. Filip