  • 1. Data: 2009-09-22 08:02:10
    Temat: jak ominać wynóg podjazdu dla niepełnosprawnych
    Od: "Dawid" <d...@w...poczta.onet.pl>

    Witam jak ominąć w nowym budynku pod działalnośc podjazd dla
    niepełnosprawnych?? Jest to chore aby budując nowy budynek stawiać winde
    (30tys zł) czy podjazd z wyciagiem (15tys zł)?? Ja w całej histoori lokalu
    tylko 1 czy 2 przyjdzie nie pełnosprawny który wypije piwo za 3,5. Równie
    dobrze moge dać zakaz wstępu dla niepełnosprawnych nie interesują mnie oni w
    tym wypadku jak mam inwestowac tyle kasy.

  • 2. Data: 2009-09-22 08:25:52
    Od: krzysiek82 <k...@o...pl>

    Dawid pisze:
> [...]
    > dobrze moge dać zakaz wstępu dla niepełnosprawnych nie interesują mnie oni w
    > tym wypadku jak mam inwestowac tyle kasy.

    Z jednej strony Cię rozumiem, z jednej strony myślę, że jesteś cholernym
    egoistą. Podjazd to pewnie nie jest jakiś spory koszt, a Ty się
    upierasz dla zasady.

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2009-09-22 08:37:05
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Podjazd to pewnie nie jest jakiś spory koszt, a Ty się upierasz dla
    > zasady.

    wiesz, 15 czy 30 tysieczy to jest dosc spory koszt, ktory sie nigdy nie
    zwroci, a wiec w jego przypadku kasa wywalona w bloto

  • 4. Data: 2009-09-22 09:33:55
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]

    > Z jednej strony Cię rozumiem, z jednej strony myślę, że jesteś cholernym
    > egoistą. Podjazd to pewnie nie jest jakiś spory koszt, a Ty się upierasz

    Sa rozne organizacje dla niepelnosprawnych, niech mu zrefunduja ten
    "niewielki" wydatek - lub przysla chlopakow z materialami, taczkami i
    kielnia.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-09-22 13:33:02
    Od: "Dawid" <d...@w...poczta.onet.pl>

    > Z jednej strony Cię rozumiem, z jednej strony myślę, że jesteś cholernym
    > egoistą. Podjazd to pewnie nie jest jakiś spory koszt, a Ty się upierasz
    > dla zasady.

    podjazd by szlo przezyc ale jest wymagany spadek terenu 6 stopni. Mając
    ogranicozny teren i 1,5m do podjazdu robi sie problematyczne

  • 6. Data: 2009-09-22 14:04:46
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Witam jak omin?ć w nowym budynku pod działalno?c podjazd dla
    > niepełnosprawnych??

    A jakie przepisy stanowią, że MUSI być podjazd?

  • 7. Data: 2009-09-22 16:03:27
    Od: "Dawid" <d...@w...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A jakie przepisy stanowią, że MUSI być podjazd?

    Z tego co mnie informowano wszelkie obiekty użytecfznosci publicznej (w tym
    bar). Jak mnie wprowadzono w błąd to prosze o jakieś konkrety thx

  • 8. Data: 2009-09-22 16:31:12
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 22 Sep 2009 18:03:27 +0200, Dawid napisał(a):

    > Z tego co mnie informowano wszelkie obiekty użytecfznosci publicznej (w tym
    > bar)

    Czy bar to na pewno obiekt użyteczności publicznej, a nie np. placówka
    usługowa?

    --
    Pozdrawiam,
    ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2009-09-22 16:32:07
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

> [...]

    > bar)

    Czy bar to na pewno obiekt użyteczności publicznej, a nie np. placówka

    EDIT:
    jednak się mylę, bar to jest obiekt użyteczności publicznej.

  • 10. Data: 2009-09-23 10:21:52
    Od: "Dawid" <d...@w...poczta.onet.pl>

    > Czy bar to na pewno obiekt użyteczności publicznej, a nie np. placówka
    > usługowa?
    >
    > EDIT:
    > jednak się mylę, bar to jest obiekt użyteczności publicznej.

    No wlasnie wiec jak to ugryść? Musi byc jakis sposob. Przeciez nie bede
    inwestwoac 30tys zł z powodu 1 czy 2 niepełnosprawnych co przydja w skali 20
    lat na jedno piwo za 3zł