  • 1. Data: 2014-02-15 22:27:49
    Temat: Wynajem samochodu po cenie wyzszej niz w ofercie
    Od: a...@o...pl

    Witam,

    Prosze o pomoc.

    Wynajalem samochod w PL, wszystko w porzadku, wyjechalem z wypozyczalni, po jednym
    dniu okazala sie ze wynajeto mi samochod po cenie 120pln/doba, natomiast w oficjalnym
    cenniku wypozyczalni na stronie www, widnieje on po 75 pln za dobe.

    Jedynem slowem, w przypadku gdy zostalem zrobiony w *******, moge cos zwojowac?

    Czy juz po fakcie?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2014-02-15 23:07:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik <a...@o...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    > Jedynem slowem, w przypadku gdy zostalem zrobiony w *******, moge cos
    > zwojowac?

    Zaplac po 75 zl i niech Cie o reszte pozywaja do sadu.

  • 3. Data: 2014-02-15 23:31:40
    Od: a...@o...pl

    W dniu sobota, 15 lutego 2014 23:07:49 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Uzytkownik <a...@o...pl> napisal w wiadomosci

    ps.com...

    > Zaplac po 75 zl i niech Cie o reszte pozywaja do sadu

    Ale ja juz zaplacilem z gory

  • 4. Data: 2014-02-15 23:42:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    a...@o...pl wrote:
> [...]
    cenniku wypozyczalni na stronie www, widnieje on po 75 pln za dobe.

    A jaką kwotę masz w umowie, którą podpisałeś?

  • 5. Data: 2014-02-15 23:44:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Ale ja juz zaplacilem z gory

    I nie wiedziałeś ile?

  • 6. Data: 2014-02-15 23:48:44
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-02-15 23:31, a...@o...pl pisze:

    > Ale ja juz zaplacilem z gory

    tyle ile miałeś czy tyle ile chciał wypożyczający?

  • 7. Data: 2014-02-15 23:55:30
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Ale ja juz zaplacilem z gory

    To masz na dłużej :-)

  • 8. Data: 2014-02-16 08:31:26
    Od: a...@o...pl

    W dniu sobota, 15 lutego 2014 23:48:44 UTC+1 użytkownik PlaMa napisał:

    > tyle ile miałeś czy tyle ile chciał wypożyczający?

    Tyle ile chcial. czyli wiecej niz w cenniku.

  • 9. Data: 2014-02-16 08:31:45
    Od: a...@o...pl

    W dniu sobota, 15 lutego 2014 23:42:13 UTC+1 użytkownik witek napisał:

    jednym dniu okazala sie ze wynajeto mi samochod po cenie 120pln/doba, natomiast w
    oficjalnym cenniku wypozyczalni na stronie www, widnieje on po 75 pln za dobe.

    > A jaką kwotę masz w umowie, którą podpisałeś?

    Ta wieksza.

  • 10. Data: 2014-02-16 08:32:31
    Od: a...@o...pl

    W dniu sobota, 15 lutego 2014 23:44:50 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:
    > Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > I nie wiedziałeś ile?

    Wiedzialem ile place, dopiero dzien po sprawdzilem cennik i wychodzi ze mnie
    okantowal. Na umowie jest cena 2x wyzsza niz w oficjalnym cenniku.