    From: "flowera" <b...@W...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wykup mieszkania od spoldzielni przekazanie mieszkania
    Date: Tue, 6 May 2003 10:29:21 +0200

    Witajcie
    Zamierzamy wykupic mieszkanie spoldzielcze na moja Mame,
    bo Ona jest czlonkiem spoldzielki, mam pytanie, co bedzie po wykupie
    mieszkania
    Moja Mama chce mi je przekazac czy trzeba bedzie uiscic kolejna oplate
    notarialna
    czy mozna jej w jakis sposob uniknac? Ja niestety nie moge zostac czlonkiem
    spoldzielni
    i wykupic mieszkanie na siebie najpierw musi to zrobic moja Mama i dopiero
    potem
    przekazac mi mieszkanie?
    Pozdrawiam
    Bogusia

    --
    Pozdrawiam )))
    Flowercia pograzona w SAPo-ABAPowaniu ;-)