  • 1. Data: 2007-09-14 21:19:55
    Temat: Sojusz niemiecko żydowski się na polskiej szyi zaciska
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    1 Gru 2006, 11:36 napisałem
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse
    _thread/thread/b3fe150f2fbdaf3c/31a93b44d57b0eb4?lnk
    =st&q=Nelly+Rokita+sypie+Zyd%C3%B3w&rnum=1&hl=pl#31a
    93b44d57b0eb4
    w wątku "Nelly Rokita sypie Żydów":

    Niedawno pisałem, że Żyd nie powie innemu, że ten jest Żydem. W
    innym przemyśleniu pisałem, że należy ujawnić żydowski
    rasistowski spisek.

    No i narobiłem. Żydzi podchwycili temat i zaczęli się sypać.
    We wczorajszym programie "Co z tą Polską", małżonka Żyda Rokity na
    sugestie p. Lisa, że Rokita też popierał ostatnio postkomunistę
    Marka Borowskiego, ta zaczęła sypać cyt. "a pamięta pan, jak
    Borowski został wyrzucony z PZPR za to, że był Żydem?". Tym
    sposobem nie można mieć pretensji do Jana Marii Rokity, że sypie
    Żydów, bo nie odpowiada on za niewyparzoną małżonkę.
    Nie jest w tym momencie istotne, czy Nelly zaczęła sypać Żyda
    świadomie czy nie, ważne jest natomiast, jak czują się teraz ci
    wszyscy, którzy do niedawna z pianą na ustach twierdzili, że
    Borowski nie jest Żydem. Tu mam na myśli nie tylko tych wielu jego
    zwolenników z Wraszawy, ale również samych działaczy SLD, którzy
    robili wielkie oczy, na moje sugestie, że Żydzi jak Borowski ich
    wyrolowali.

    A może Borowski faktycznie nie jest już Żydem i wzorem
    Kwaśniewskiego i Tuska dał się ochrzcić (chrześcijański Żyd).
    Pozostanie zagadką, jak dał sobie przyszyc skórę?

    boukun

  • 2. Data: 2007-09-15 08:09:19
    Od: "??" <b...@w...pl>

    skore to ty masz zamiast mozgu wsiowy przyglupie.

  • 3. Data: 2007-09-15 11:44:50
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Niedawno pisałem, że Żyd nie powie innemu, że ten jest Żydem. W
    > innym przemyśleniu pisałem, że należy ujawnić żydowski

    A w jaki sposób ocenia się czy ktoś jest żydem, czy nie ??

    Pozdrawiam Przemek

  • 4. Data: 2007-09-15 14:01:13
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl> napisał w
    wiadomości news:fcgfvi$vl3$1@news.vectranet.pl...

    > A w jaki sposób ocenia się czy ktoś jest żydem, czy nie ??

    Dyskusja z tym osobnikiem jest tak samo elegancka jak sranie na dywan. Bawi
    cię to?
    Daj znac, bo jak masz chęc na wyciąganie g... z szamba to i ciebie bedzie
    tam trzeba umieścić ze względów sanitarnych ;)))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2007-09-15 15:19:42
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Nostradamus pisze:

> [...]
    > Daj znac, bo jak masz chęc na wyciąganie g... z szamba to i ciebie
    > bedzie tam trzeba umieścić ze względów sanitarnych ;)))

    Jakbyś był inny >:)

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 6. Data: 2007-09-15 17:09:55
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Daj znac, bo jak masz chęc na wyciąganie g... z szamba to i ciebie bedzie tam
    > trzeba umieścić ze względów sanitarnych ;)))

    Jeżeli lubisz się bawic w plonki i temu podobne bzdety to umieszczaj. Dla mnie
    to dziecinada, mniej więcej jak zatykanie uszu i krzyczenie "nie słyszę". Nie
    wystarczy po prostu nie czytac, tego czego nie chcesz ??
    A mnie interesuje na jakiej podstawie kogos uznaje się za żyda, a że to grupa
    dyskusyjna to gościa pytam tutaj.

    Pozdrawiam Przemek

  • 7. Data: 2007-09-15 17:34:03
    Od: Fishman <a...@m...pl>

    Przemek Lipski pisze:
    > A mnie interesuje na jakiej podstawie kogos uznaje się za żyda, a że to
    > grupa dyskusyjna to gościa pytam tutaj.

    Poznaje sie bardzo prosto - kto nie z nami, ten żyd* :)

    Fishman

    *)pisownia zamierzona

  • 8. Data: 2007-09-15 22:05:03
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl> napisał w
    wiadomości news:fch312$hp0$1@news.vectranet.pl...

    > A mnie interesuje na jakiej podstawie kogos uznaje się za żyda, a że to
    > grupa dyskusyjna to gościa pytam tutaj.

    Na grupie prawnej szukasz???

  • 9. Data: 2007-09-15 22:05:45
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jakbyś był inny >:)

    Czy ciebie, niewychowany kmiotku ktoś pytał?

  • 10. Data: 2007-09-16 07:15:02
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    > Użytkownik "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl> napisał w
    > wiadomości news:fch312$hp0$1@news.vectranet.pl...

    > Na grupie prawnej szukasz???

    Pytam tam gdzie gośc napiał. A pochodzenie i narodowośc, to problem prawny, więc
    jak najbardziej do tej grupy pasuje.

    Pozdrawiam Przemek