    From: "Danusia" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprzedaz mieszkania obcokrajowcowi
    Date: Mon, 12 Mar 2018 08:33:15 +0100

    Użytkownik "Krzychu" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:p82v2l$ddn$1@node2.news.atman.pl...
    > Mam na sprzedaż mieszkanie (spółdzielcze prawo do lokalu mieszkalnego).
    > Zgłosił się obywatel Ukrainy (bez obywatelstw) z chęcią zakupu.
    > Czy mnie jako sprzedawcę czekają lub mogą czekać jakieś zagrożenia z z
    > tytułu sprzedaży mieszkania obcokrajowcowi?
    > Np. gdyby się okazało, że pieniądze pochodzą z przestępstwa itp. itd.
    > Czy możliwe jest aby kupujący przelał pieniądze do notariusza przed aktem
    > a notariusz przelał mi pieniądze po podpisaniu aktu?
    Mieszkanie spółdzielcze własnościowe to sprawdź w statucie spółdzieni jakie
    są ograniczenia sprzedaży i czy obcokrajowiec może być członkiem tej
    spółdzielni. Jeżeli mieszkanie wyodrębnione z zasobów mieszkaniowych
    spółdzielni to możesz sprzedać komu chcesz.
    Natomiast zapłata powinna być za pośrednictwem banku.