  • Data: 2006-02-11 15:08:17
    Temat: Re: protokół z rozprawy a zeznania świadka
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Widocznie jeszcze nie spotkałem tego dobrego. :-)

    A ja spotkałem i to nie raz :)

    No i dla precyzji ;)
    art. 144 kpk Protokół rozprawy spisuje aplikant lub pracownik
    sekretariatu. Protokół może też spisać asesor sądowy, jeżeli nie należy
    do składu orzekającego.
    art. 157 kpc z przebiegu posiedzenia jawnego protokolant pod kierunkiem
    przewodniczącego spisuje protokół.

    Tak więc na pewno protokołuje protokolant :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"